Najpopularniejsze rozmiary reklam graficznych w Google Ads

Korzystasz z kampanii w sieci reklamowej od dłuższego czasu, testując wybrane rozmiary reklam i wciąż nie wiesz, które warto uwzględnić w kampanii? A może dopiero zaczynasz i nie masz doświadczenia z tego typu kampaniami? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK – to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

Każdy wydawca serwisu, który użycza powierzchnię reklamową Google’owi, może zadecydować jakie rozmiary reklam mogą wyświetlać się na jego stronie. Wybiera on z ponad 20 różnych rozmiarów. W tym wpisie dowiesz się, które rozmiary reklam graficznych są najpopularniejsze. Zastosowanie ich w kampanii pozwolili Ci zwiększyć zasięg działań reklamowych i dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców.

Zdarza się tak, że reklamodawcy tworzą tylko JEDEN rozmiar reklamy. Nie jest to dobra praktyka, ale naprawdę tak się dzieje. Powody są różne- finansowe, czas, itp. Jeżeli w kampanii miałby się znaleźć tylko jeden rozmiar z pewnością byłaby to reklama 300×250 z uwagi na jej ogromną popularność. Warte uwagi są również 300×600 oraz 728×90. Resztę popularnych formatów wyświetlanych na komputerach znajdziesz poniżej:

Źródło: support.google.com

W przypadku rozmiarów popularnych na telefonach komórkowych zwróć uwagę, że trzy z nich są również często stosowane w kampaniach kierowanych na komputery. Zatem stworzenie ich pozwoli Ci na osiągnięcie większego zasięgu na tych dwóch typach urządzeń. Z kolei format 300×50 oraz 300×100 jest bardzo niewielki. Pamiętaj, aby reklamy były czytelne i nie przeładowane treścią. Zastosuj w nich przekaz, nie zabierający dużo miejsca i nie zapomnij o wezwaniu do działania!

Źródło: support.google.com

Related Posts