Aktualne rozmiary banerów w Google Ads – czy masz je w swojej kampanii?

Specyfikacje reklam graficznych, które swoje zastosowanie znajdują w kampaniach sieci reklamowej Google zmieniają się co jakiś czas. Zmiany te między innymi wiążą się z postępem technologicznym. Chodzi tu głównie o zmiany i trendy tworzenia stron internetowych czy aplikacji, tworzenie ekranów (PC, Tablet & Mobile) o coraz większych rozmiarach. Na przestrzeni lat mniejsze formaty reklamowe wyświetlane niegdyś na niewielkiej wielkości monitorach wyparte zostały przez większe formaty z uwagi na postęp technologiczny. Warto dodać, że poniższa lista jest aktualną listą w roku 2021.

Jeżeli chcesz upewnić się, że są to dane aktualne – zachęcamy do zapoznania się z aktualną specyfikacją w supporcie Google, gdzie znajdziesz:

Reklamy Kwadratowe i prostokątne

  • 200 × 200 Mały kwadrat
  • 240 × 400 Pionowy prostokąt
  • 250 × 250 Kwadrat
  • 250 × 360 Potrójny szeroki ekran
  • 300 × 250 Baner śródtekstowy
  • 336 × 280 Duży prostokąt
  • 580 × 400 Netboard

Reklamy typy Wieżowiec

  • 120 × 600 Wieżowiec
  • 160 × 600 Szeroki wieżowiec
  • 300 × 600 Reklama na pół strony
  • 300 × 1050 Pionowy

Długi baner reklamowy

  • 468 × 60 Baner
  • 728 × 90 Długi baner
  • 930 × 180 Górny baner
  • 970 × 90 Powiększony długi baner
  • 970 × 250 Billboard
  • 980 × 120 Panorama

Reklamy na urządzenia mobilne

  • 300 × 50 Baner na urządzenia mobilne
  • 320 × 50 Baner na urządzenia mobilne
  • 320 × 100 Duży baner na urządzenia mobilne

Ponadto niektóre rozmiary reklam dostępne są tylko regionalnie. W Polsce mamy trzy takie rozmiary: 750×100, 750×200, 750×300

Related Posts